Niip, innostuin sitten piitkän tauon jälkeen aloittamaan kokonaan uuden blogin, vanha kuoli ja kuopattiin syvälle. Hulluja aivoituksiani saa lueskella sitten täältä. Olen 14-vuotias tyttönen, käpykunnan keskustasta. Pieneltä yläasteelta. Kuuntelen rockia, olen sarkastinen, rakastan suklaajäätelöä ja Mountain Dewiä. Minulla on kani ja kolme hullua kissaa. Lempibändejäni ovat mm. Green day, Linkin park, My chemical romance, Fall out boy, Billy Talent, System of a down...

Viihdyn hyvin yksinäni ja olen poikamainen, tykkään löysistä huppareista ja vihaan hameita ja sukkahousuja. Unelmani on mennä festareille sekä värjätä hiukseni mustiksi (äiti ei anna). Ja suuri toive on myös tatuointi, johon äiti ei myöskään suostu. Pahimmat pelkoni ovat tulipalo ja läheisen kuolema.

Olen aina ajatellut, että minusta tulee jotain suurta- että ihmiset muistaisivat ja tietäisivät minut. Peruskoulun jälkeen tahdon jonkun hienon uran- moottoripyöräpoliisi tai sotahelikopterilentäjä. En mitään normaalia. Lukioon mua ei saa kirveelläkään, ei riitä resurssit "ylimääräisiin" opintoihin. En jaksa päntätä, nämäkin kokeet vie hengen.

Jostain ihmeestä olen myös saanut päähäni, että minulla on joitain outoja voimia, kuten lentäminen tai esineiden liikuttelu. Usein tunnilla yllätän itseni siitä, että olen koittanut saada kynää lennähtämään käteeni. Harjoitan "kykyjäni" kaapin ovilla, jotka eivät josatin kumman syystä sulkeudu tahdon voimalla. (Nyt kaikille: tätä on jatkunut jo varmaan viisi vuotta, en ole saanut vaikutteita Heroesista vaikka se lempiohjelmiani onkin.) Nyt kun päästiin telkkariohjelmiin, muita lempisarjojani ovat Supernatural, Lost, Pako, edellä mainittu Heroes, Jericho, Dexter, Frendit....

Nyt isoveli tunkee koneelle, kiitos, kumarrus ja näkemiin.